SHIFT

נדל"ן ושירות

החיים שלנו משתכללים כל הזמן. איכות החיים עולה, תוחלת החיים גדלה כל הזמן, זמינות המידע גדולה יותר, העולם "קטן" יותר ורמת הדרישות שלנו כלקוחות עולה כל הזמן למול כל ספקי השירות והמוצרים שאנחנו עושים בהם שימוש.

השירות אותו אנחנו מקבלים היום מספקי התקשורת, הבנקים, המזון ואפילו שירותי הבריאות והרשויות הממשלתיות, משתכללים ומשתפרים כל הזמן (גם אם לא מספיק לשביעות רצוננו) ואין להם כמעט כל קשר לאיכות השירות ולמגוון שקיבלו הורינו, אבל הם כנראה הרבה פחות טובים מאלו שיקבלו ילדינו.

נדמה לי שבנדל"ן קצת פחות.                                                                                             אולי זה בגלל רמות ההיצע הנמוכות למול ביקוש עצום, אולי בגלל שעיקר העיסוק בענף נעשה בשלבי ההכנה והתכנון, והחלק שנוגע בלקוח הוא קטן יחסית, אך בפועל – לחברות שמוכרות לנו את המוצר היקר ואולי המשמעותי ביותר שנרכוש, אין מערכות שירות לקוחות גדולות ומשוכללות, כפי שיש לספקי שירות אחרים.

אנחנו ב- SHIFT מגיעים ממבחר ענפים, בהם תקשורת, אנרגיה, היי טק ותכנון, והחלטנו שלפחות בתחום שלנו, אנחנו מביאים את איכות השירות לקצה העליון.

הדייר מקבל אצלנו מעצב צמוד וזמין, יחס אישי שנכנס אליו הביתה, תרתי משמע, ואנחנו משקיעים שעות ועבודה רבה בהנגשת המידע הנדרש לו בצורה הטובה ביותר שניתן.

אנחנו עושים מאמצים גדולים מאד והשקעה רבה בהכנת החומרים לדייר, באיכות התוכניות ובהפיכתן לתלת מימדיות, כדי שהדיירים יוכלו להבין בדיוק איך תיראה דירתם ויוכלו לתכנן אותה בצורה הטובה והמדויקת להם ביותר.

לדיירים קיים מידע זמין מלא על דירתם, הפתוח לעיונם 24/7 באתר ייעודי לשימוש כל אחד מהם, שנותן גם ליזם מבט-על ברור על הפרויקט שלו, בכל רגע נתון.

אנחנו ממוקדים בשימוש בטכנולוגיות המיטביות לטובת הדייר ואיכות השירות שהוא מקבל, ויותר מזה – מקפידים יותר ויותר על היחס האישי והאנושי, על הזמינות והמענה, ההסבר וההבנה שלכם, כדי שהכל יצא בדיוק כמו שרציתם.

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים

נדל"ן וטכנולוגיה

העולם הופך דיגיטלי, מהיר וזמין. עולם ההיי טק הוא הקטר המוביל, לכל צורך יוצרים תוכנה או אפליקציה. תחשיבים, מידע, תמונות ואפילו אנשים – הכל מונגש

צרו קשר